بانک اطلاعات پزشکی پاراسات Medical Database Parasat

شمایل

* تشریح بیماریها * اخبار روز پزشکی * مسائل خانوادگی * خواندنیها از شهرستانها

ترکمن _ قیز(__گزل__)

 

ایـــــــــن ___________ ….. !

 

________این امتحانات چه کارها که نمی کنه و به چه کارهایی مجبورت نمی کنه !!!____________( در کنار درس خوندن) انقدر نذر و نیاز کردم که ___________ حساب از دستم رفته ____________ با این نذوراتم مسجد و امامزاده نذاشتم ___________ از شما چه پنهان یکی دو تا رو افتضاح داده بودم __________ با حسابی که کردم ___________ اصلا فکر نمی کردم پاس کنم این دروس رو __________ وقتی هم نمره م رو دیدم باورم نشد ___________ فقط یه شاخ کم بود که در نیاوردم !_____________ چند بار دیگه هم رفتم دیدم تا یه وقت ____________ قاطی پاتی نشده باشه که !! ___________ نه ، نمره ی خودم بود ! ____________ فقط یکی از نمره هام تشریف فرما نشده ____________ که اگه اینم پاس کنم فبهــــا.

 

اصلا نمره هام باب میلم نیست ___________ با اون همه خوندنم ! ___________واسه درسهای آخری که 3_4 ساعت بیشتر نخوابیدم ____________ اثرات مخرب این شب زنده داریها هنوزم باقی مونده انگار. ___________

 

 

واسه ترم تابستونی هم __________ دو تا کتاب ذخیره شد ___________!

 

این مسئول رشته مون چرا اینطوریه ؟!!! ___________ یه ذره اخلاق نداره ها __________ انقدر که نخندیده ___________ اصلا خنده به چهره ش نمیاد ___________ هر وقت میری پیشش با اخم و بدخلقی جواب میده ___________ که انگار چی میخواد بگه ها __________ ! البته اگر مثل خودش جوابش رو  __________  پاس بدی به خودش درست میشه _________ ! ___________ اوایل که اصلا آفتابی نمی شدم اطرافش و __________ به دوستام می گفتم تا بپرسن ___________ الآن باز بهتره !

 

مادر بزرگم ( اجه م )___________ بعضی وقتا یه کارهایی می کنه که ____________ مجبور میشی بخندی ____________ سالهای قبل وقتی یه آدم خیلی مسن رو می شناخت که __________ سن و سالش بیشتر از خودش بود و سالیان زیادی عمر کرده ____________ می گفت : ____________ شُونگ یاشینا یِتاسام ! ___________ الآن روی همه ی اون مرحوم ها رو کم کرده __________ و اصلا لام تا کام حرف نمی زنه ____________ همه ش امر می کنه که اسپند دود کنن و دور سرش و اتاقش بچرخونن ___________ تا یه وقت چشمش نزنن ___________ به پسرهاش هم میگه که : هی پیش این و اون نگین که ___________ اجه م انقدر سن داره و تو این مایه ها ____________ اگر ببینه من اینجا دارم لو میدم __________ پدرم ( پسر ته تغاریش ) رو در میاره !____________ البته با توجه به ته تغاری بودن آقای پدر ___________ این امر خطیر نگهداری اجه خانوووم به عهده ی یکی از عموهام می باشد. ___________

 

__________ همه ی ساعات رو با خوردن می گذرونه __________ از هر چی هم بگذره __________ از خوردن اصلا دست بر نمی داره ___________ حتی اگه کسالتی هم به سراغش بیاد __________ اگر فقط یک ساعت بشینی پیشش __________ میوه ، آجیل ، گوشت سرخ کرده ، نوشابه ، شکلات (اینا پای ثابت منو غذاییشه و همیشه هم داره ) و …. __________ نوش جان می کنه و اصلا تعارف و اینا هم به هیچ عنوان نمی کنه !!!

 

__________ شاید چندین دهه ی دیگه یا ___________ شایدم از الآن ما هم بگیم : کاش به سن و سال اجه م برسیم ___________ .

 

اوووووووه داشت یادم میرفت ___________ چند شب پیش پدر اومد خونه ___________ یه دستاویز می خواستم تا ماشین رو روشن کنم ___________ و کمی عقب و جلو کنم __________ گفتم سوئیچ رو بده ماشین رو تمیز کنم ___________ حالا تمیزش کردم ، __________ وقتش بود که باهاش ور برم __________ روشن کردم __________ ولی هر کاری می کردم از جاش تکون نمی خورد __________ خیس عرق شدم توی ماشین __________ هی می گفتم چرا این اینطوریه __________ پدالهاش و ترمز دستی هم که __________ درسته _________ پس چرا نمیشه ! __________ تازه 2/3 بعد فهمیدم که __________ چی ؟!!!! ___________ دنده خلاص بوده !و دنده رو یادم رفته ___________ بدون استفاده از دنده می خواستم ماشین تکون بخوره ! ___________ مگه میشه !!! _________ وای به حال کسی که …. __________ !؟؟؟؟

 

اینم از این :

______________________

 

رویا هایت را در یاب زیرا کلام تو می شوند ._____________ عادت هایت را دریاب زیرا شخصیت تو را می سازند ______________ . اعمالت را در یاب زیرا عادت های تو می شوند ______________ .شخصیتت را دریاب زیرا سرنوشت تو را می سازند. ________________.کلامت را دریاب زیرا اعمال تو می شوند_______________ افکارت را تغییر بده تا دنیایت تغییر کند. _______________

منبع : ترکمن-قیز

 

 

دسته‌بندی شده در: آخـریـن مـطـالـب پـزشـکی, خواندنـیـها از شـهرسـتانهـا

RSS پزشکی

بخشهای تخصصی

RSS تیتر اخبار جدید پزشکی

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

آرشیو

آمار سایت

  • 2,602,134 hits
